Nastawienie w czasie diety

Szukaj bezpłatnych lub niedrogich ćwiczeń na siłowni. Wiele takich uczelni i ośrodków społecznych oferuje takie rzeczy. Jeśli znajdziesz klasę, która jest naprawdę zabawna (np. Tańce towarzyskie lub klasa huśtawka), możesz zapomnieć, że spalisz kalorie, bo będziesz się zbyt mocno bawić!

Możesz nawet poznać znajomych w tym procesie. Interakcje społeczne mogą być wielkim motywatorem.
Odkryj radość tańca. To może oznaczać coś tak prostego jak włączenie radia i tańczenie we własnym pokoju; Lub może oznaczać wyjście do klubu i taniec w środowisku społecznym. Po prostu nie bądź jednym z tych osób, które muszą pić alkohol w celu tańca, ponieważ to tylko przyniesie odwrotne efekty dla osiągnięcia celu.

Być aktywnym. Wykonaj te same proste ćwiczenia, które wykonałeś podczas lekcji gimnastycznej w szkole średniej. Wyczyść swój dom, idź na zakupy, zobaczyć znajomych i zwiedzić lokalne galerie sztuki lub muzea. Rozmawiaj z dziećmi. Nawet małe rzeczy (zginanie, podnoszenie ciężkich przedmiotów i otwieranie drzwi) pomagają schudnąć i być pozytywnie nastawionym. Wypełnij dowolny czas krótkimi treningami. Jeśli jesteś znudzony, idź na spacer.

Bądź kreatywny! Taniec jest doskonałym sposobem na ćwiczenia. Możesz to zrobić w zaciszu własnego domu, niezależnie od muzyki, którą lubisz.

Foto: http://pl.freeimages.com/photo/sandwich-1329012