Skład naszej diety

Diety nisko węglowodanowe są bardziej restryktywne. Jeśli jest to łatwe do naśladowania nie przegap węglowodanów.


Niektórzy ludzie pragną węglowodanów lub czują się lepiej z utratą masy ciała, gdy zawierają umiarkowaną ilość węglowodanów każdego dnia. Dlatego wybierz co działa najlepiej dla ciebie.

Jeśli zamierzasz ograniczyć węglowodany, najpierw należy ograniczyć wybór od grupy zbożowej (chleb, ryż, makaron, krakersy itd.). Większość składników odżywczych z tej grupy produktów spożywczych może być spożywana z innych produktów spożywczych.

Możesz też ograniczyć ilość skrobiowych warzyw (rośliny strączkowe, ziemniaki, dynie zimowe i groch), jeśli stosujesz dietę o niskiej zawartości węglowodanów. Uwzględniaj owoce i warzywa w posiłkach. Istnieje wiele rodzajów diety do wyboru. Jednak większość podkreśla, że codziennie należy jeść kilka porcji owoców i warzyw.

Zarówno owoce, jak i warzywa są niskokaloryczne i bardzo bogate w składniki odżywcze. Zawierają dużą różnorodność witamin, minerałów, przeciwutleniaczy i dużej ilości błonnika.

Jedz co najwyżej jeden do dwóch porcji owoców dziennie. Jeśli wybierasz się na niższą dietę węglową, możesz zjeść mniej.

Foto: http://pl.freeimages.com/photo/salad-1322772